Home » Blog

Blog

Krijg grip op je werk met Getting Things Done (leestip)

Moderne (communicatie)technieken hebben ons leven gemakkelijker gemaakt, maar niet overzichtelijker. Dagelijks worden we met zoveel informatie geconfronteerd dat we deze voortdurend moeten verwerken en organiseren om enige orde in ons persoonlijke en professionele leven te houden. Dat kan tot stress leiden. Een absolute eye-opener voor ons was Getting Things Done van David Allen.Meer lezen »Krijg grip op je werk met Getting Things Done (leestip)

Goede marketing, eerlijke marketing, het bestaat!

Marketing roept bij veel mensen het beeld op van gladjanussen die koelkasten proberen te verkopen aan eskimo’s. En inderdaad, we moeten toegeven, in veel gevallen is het nog steeds zo. Gelukkig zijn er nu ook meer en meer ondernemers die het hart op de juiste plaats hebben en verder kijken dan alleen maar winst maken. Wil dat zeggen dat we ver weg moeten blijven van marketing? Helemaal niet! Eerlijke en goede marketing kan! Meer nog, het werkt beter dan de klassieke (vaak agressieve en niet altijd even eerlijke) marketingtechnieken.Meer lezen »Goede marketing, eerlijke marketing, het bestaat!

content marketing handboek

Content marketing (boek), van marketeer tot uitgever (leestip)

Op zoek naar een goed content marketing boek? Het boek Content Marketing van Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens is echt het standaardboek voor marketeers die willen starten met Content Marketing of die zich verder willen informeren over de knepen van het vak. Goed en vlot geschreven is het een zeer toegankelijk boek met veel informatie en praktische cases. Wat ons betreft een absolute must read!Meer lezen »Content marketing (boek), van marketeer tot uitgever (leestip)