
Wil je je lezers informeren, voorlichten, aanzetten tot actie of net tegenhouden om iets te doen? Een professionele copywriter stemt de boodschap zodanig af dat je je beoogde doel bereikt. Zijn wij tovenaars? Hypnotiseurs? Goeroes? Neen, niets van dat alles. Hebben wij een grote trukendoos waaruit we kunnen putten om bij jouw lezer de goede snaar te raken? Absoluut!
Soorten (meertalige) copywriting
Een brochure, een folder, een leaflet, testimonial, … Ze hebben allemaal hun sterktes om een potentiële klant te overtuigen of te informeren. Tenminste, als ze aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo moeten ze er visueel mooi uitzien, maar ook de teksten moeten de aandacht van de lezer trekken én vasthouden.
Nieuwsbrief en persbericht
Bij nieuwsbrieven en mailings is de aandacht vasthouden een nog grotere uitdaging. Die delete-knop op onze computer oefent een enorme aantrekkingskracht uit! We hebben allemaal te maken met een overdaad aan info, bij journalisten is dat nog veel erger. Niet verder vertellen, maar wij weten bij Woordbrigade dat journalisten soms erg lui kunnen zijn. Woordbrigade weet jouw boodschap zo op te bouwen dat ze gelezen én gepubliceerd wordt.
SEO-teksten voor je website
Een mooie website is één ding, maar de bezoeker moet ook voor hem nuttige info vinden. Woordbrigade vult jouw website met interessante content en voorkomt daarmee dat de surfer na één nanoseconde alweer weg is.
En kijk eens op Google. De concurrentie is groot! Met de juiste SEO-kneepjes zorgt Woordbrigade ervoor dat uw website niet ergens op pagina 138 staat in de zoekresultaten.
Voordeelpakket

Ben jij op zoek naar een copywriter op afroep en voordelige copywriting? Bij Woordbrigade ben je aan het juiste adres voor copywriting, redactie, eindredactie, …
De aankoop van copycredits is zeer interessant wanneer er op regelmatige basis nood is aan redactionele diensten. Op die manier kan je namelijk flink besparen op standaard uurtarief.
Hoe werkt het?
- je contacteert ons en laat weten welke projecten je de komende tijd op de plank hebt liggen
- op basis daarvan schatten we de workload in en bevelen we je een bepaald pakket copycredits aan
- je koopt het pakket copycredits van jouw keuze aan
- telkens je een opdracht hebt, zet je ons aan het werk
- na elke opdracht geven we je een stand van zaken over het tegoed van je credits