Lokale projecten zijn altijd leuk om aan mee te werken, omdat ze op een of andere manier échter aanvoelen. Je bent er nauwer bij betrokken. Als het om campagnes rond bouwprojecten in je eigen hometown gaat, kom je er ook letterlijk dagelijks voorbij.
Mee de marketingpuzzel leggen
Het wordt helemaal leuk wanneer je in een team van gelijkgestemde zielen aan hetzelfde zeel trekt. Dat was bij de marketingcampagne voor Dorp Zoersel van Jones Construct absoluut het geval. De puzzel van huisstijl, webdesign, copywriting en social media werd met veel enthousiasme en plezier gelegd.
Neuzen in dezelfde richting
We dachten mee, luisterden naar de suggesties van alle meewerkende partners, gaven zelf opbouwende feedback en kropen uiteindelijk mee veel plezier in de pen voor de website van dit mooie project “Dorp Zoersel” dat nu in verkoop gaat, alsook voor de website van de projectontwikkelaar Jones Construct.
We glimmen dan ook van trots en dankbaarheid om mee aan de wieg te mogen staan van dit project.
Evenwichtsoefening
Een van de tekstuele uitdagingen was de evenwichtsoefening in tone-of-voice. We hebben hier immers met meerdere doelgroepen te maken, die qua taalgebruik niet meteen op dezelfde golflengte zitten. We zijn ervan overtuigd dat we hierin een mooie balans hebben gevonden en dat beide doelgroepen zich aangesproken voelen.
…
En jij?
Ook zin om samen in zee te gaan om jouw website te voorzien van wervende teksten, het uitwerken van blogposts of ander schrijfwerk?