Home » Trots op je knowhow? Toon hem dan ook!

Trots op je knowhow? Toon hem dan ook!

expertise delen

Werk jij elke dag met hart en ziel aan je bedrijf?

Durf je met de hand op het hart te zeggen dat je een expert bent in je vakgebied? Doe er dan iets mee!

Verkopen zonder de verkoper uit te hangen

Wacht niet met het inzetten van je expertise en knowhow tot er een klant naar je toekomt. Jouw kennis is zelfs een heel interessante tool om klanten aan te trekken zonder te “verkoperig” over te komen.

Een voorbeeld: je bent toe aan een nieuwe auto. Ga je naar garage 1 die in alle lokale bladen toetert (hahaha) dat ze al tachtig jaar bestaat en dat nu de vierde generatie aan het roer van het familiebedrijf staat, en dat hun showroom op twintig jaar tijd dubbel zo groot geworden is in oppervlakte? Of ga je naar garage 2 waar je op de website interessante vergelijkingen vindt tussen de nieuwe modellen, informatie over autoverzekeringen, waar je een gratis brochure kan downloaden over zuinig autorijden en die je bij het begin van de winter een mail stuurt met tips om je auto probleemloos de koudste periode van het jaar door te krijgen?

Onze keuze was in ieder geval snel gemaakt. We houden er namelijk niet van om iets ‘verkocht te krijgen’.

Zakelijk blog als klantenmagneet

Ontdek hoe je meer klanten kan binnenhalen door jouw expertise tentoon te spreiden. Dat kan door een zakelijk blog. Wat is het geheim van een succesvol blog dat meer potentiële klanten naar je website trekt en je imago versterkt?  Hier staan de tips nog eens op een rijtje om te starten met bloggen en uiteindelijk meer klanten binnen te halen. Klanten overtuigen is immers de enige manier om ze naar jouw bedrijf te trekken.

Klaar om je expertise in te zetten?

Laat ons je helpen om jouw expertise om te zetten in hapklare stukken waar jouw doelgroep van smult. Want dat is dan weer onze expertise!

Meer weten? Contacteer ons!

Een reactie achterlaten